Twenty Two | My Birthday


Ovaj outfit sam želela baš dugo da uslikam, ali nikako mi se nije pružala prilika. Međutim, kada mi je stigao ovaj rojalski plavi šešir od drage Žane znala sam da je čekanju kraj i da sada jednostavno moram da ga slikam za blog. Toliko čekanje (iako mi se čini da nije prošlo mnogo) se isplatilo jer sam više nego zadovoljna sa slikama, a posebno mi je drago što ovaj outfit krasi šešir. Njega i još dosta ostalih predivnih možete naći na instagram stranici šešir_mooj gde će vas Žana i više nego dobrodošlo dočekati. 


Što se tiče odeće, nosim kombinezon na bretele koji je gore plave boje, a dole crn. Svi koji su ga videli su se oduševili njime i rekli da je predivan. Mene je osvojio na prvi pogled i bez razmišljanja sam ga kupila (čak je bio i na popustu!). Samo jedna stvar u vezi njega je da je dugačak pa su štikle obavezne uz njega, ali ništa drugo ne bih ni mogla da zamislim jer je elegantan i za svečanije prilike. Kad sam već kod toga onda moram da kažem da sam ga nosila na venčanju u Beogradu u svečanoj sali Neri (možda se sećate posta, evo ga ovde). Kombinezon i outfit je prvenstveno planiran (i kupljen) za moj dvadeset drugi rođendan, ali nisam ga nosila. Iskreno, ne sećam se ni zašto, a ukoliko se pitate zašto baloni i taj naziv posta, taj je razlog.



Outfit je slikan u Beogradu kod hotela Moskve što je očigledno i zato im šaljem jedno veliko hvala što su to dozvolili. Mada, slikali su se i drugi tako da je valjda dozvoljeno. Hotel je izgleda prava atrakcija, a kako ne bi bio kad je neverovatan, a crveni tepih mu samo daje pluseve. Sada, što se tiče detalja i obuće, to sve možete videti u nastavku.


Prvi je šešir. Detalji na njemu su predivni. Oko njega kruži traka na kojoj su cirkoni, a sa strane stoji pufna koja je veoma meka na dodir. Ona daje tu unikatnost i posebnu notu šeširu. Mada, svi Žanini šeširi su takvi zato ih morate proveriti. U ponudi su šeširi sa natpisima, sa gucci vibracijom, pufnama, mašnama, raznim nalepnicama, a najnoviji su customize šeširi. Sve šešire proverite OVDE i ne zaboravite da stisnite follow dugme. Nećete se pokajati, a sa svakim šeširom ćete se oduševiti.


Oh, vrtoglavih li potpetica! Da li ste u čudu kolika je potpetica jer ja sam u čudu kako sam mogla da hodam u tome?! To su najviše cipele koje imam i zaista ne znam kako sam uspela da balansiram i održavam ravnotežu, pogotovo na stepenicama hotela. Ali jedno je sigurno, a to je da su predivne pogotovo sa tom mašnom. U kombinaciji plave i roze savršeno su se uklopile sa kombinezonom i šeširom. Kupila sam ih 2016. godine i post o njima možete videti ovde.


Za kraj jedan čoker koji ste videli u postu koji sam objavila početkom decembra (vidite ovde), a u pitanju je princess čoker. On mi se zaista mnogo dopada i smatram da je ovom outfitu dao posebnu notu. Pored čokera, htela sam da nosim narukvicu i swarovski minđuše, ali sam zaboravila da ih stavim, dammit. Međutim, prstenje koje mi je nedavno stiglo sa Zaful sajta nisam. Post o njima stiže uskoro, a u nastavku vam ostavljam još dve slike ovog outfita.

Hat: Šešir Mooj | Necklace: Nakit Jelenica | Jumpsuit: New Shangai | Rings: Zaful | Platforms: BK Boutique

Šta mislite o šeširu? Da li volite kombinezone? Kako vam se dopada ovaj outfit?
PS: Prijavite se za Winter Double Spells GIVEAWAY OVDE!
_______

35 comments:

  1. Divan post! Predivna si, divno ti pristaje taj autfit i, naravno, srećan rođendan! ;)

    Moj novi praznični post možeš videti ovde: Let Your Sparkle Out

    Kiss! :)

    ReplyDelete
  2. Kombinezon je predivan!! Jako lijepo ti stoji, kao i sve ostalo. Štikle su mi baš kjut. Sretan rođendan! :)

    Fantastiko World

    ReplyDelete
  3. Zar nisi 94. godište?

    ReplyDelete
  4. Jako originalan outfit, predivna si ❤️

    everydayema.blogspot.ba

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday, dear! You look beautiful. :)

    ReplyDelete
  6. happy birthday babe... you're so beautiful. i wish you all the best.

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  7. Divan post! Outfit je predivan. Sa zakasnjenjem, srecan rodjendan. :)

    Pratim te, ako zelis uzvrati. :D
    adellinasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Happy birhtday! Hope you had an amazing day!
    I really lived your outfit as well!
    Also, just started following your blog. :)
    littlewonderlandxo.blogspot.pt

    ReplyDelete
  9. you look really cute :)) I'm definitely following your blog!!! :))
    Ivana xx

    ReplyDelete
  10. Happy birthday ;) Beautiful look
    https://retromaggie.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. You look gorgeous, happy 22nd birthday :)
    I followed you, be awesome if you could follow back xx

    - Marina

    https://waitmarinawho.blogspot.tw/

    ReplyDelete
  12. Congratutulacions... you re a baby.. and so well dressed for the ocasion..
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Hey Jasmina, thanks for your nice comment in my blog. I'm already following you, I've just unfollowed and followed you so you could see :)

    Walking Freckle

    ReplyDelete
  14. Amazing outfit, so inspiring! ♥ I follow your blog, hope you will follow me back :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  15. Very cute this hat, I love the color!
    Follow x Follow? Let me know on my blog :)

    My Tester ManiaFacebook pageTwitter

    ReplyDelete
  16. Happy Birthday and thank you for your comment on my blog pamelopee.de
    I am now following you via GFC and I like you to follow me, too.
    Love Pamela

    ReplyDelete
  17. Congratulations! The outfit is really beautiful, i love the shoes :)
    xx

    Freak Muffin Blog

    ReplyDelete
  18. Wow you look amazing I love your style :) We follow your blog and if you want to - inviting to us! :)

    kisses!
    teddyabdcrumb.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Thank you for your nice comment on my blog :) It would be great to follow each other! Let´s do it :)

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete
  20. Happy birthday gorgeous! Your overall look appears great and also the hotel seems very fancy:)
    Of course we can follow each other! I followed you, now it's your turn to do so:)

    staying true to myself

    ReplyDelete
  21. Predivan kombinezon, odlicno ti stoji :-)
    Celokupna kombinacija 10-ka <3

    NEW POST
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/01/happy-holidays.html

    ReplyDelete
  22. Hvala sto si posjetila moj blog. Pratim te :D

    www.darijadujovic.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. hi babe. thanks for your comment on my blog... yes, i love to follow each other. so i followed you now. just follow back. thanks :)

    IT’S A GIRL THING
    INSTAGRAM

    ReplyDelete
  24. Happy Birthday. You look so gorgeous.
    Kisses!

    galerafashion.com

    ReplyDelete
  25. Hvala puno na komentaru na mom blogu.
    Zapratila sam te,nadam se da uzvracas😄

    https://makeupislovee.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  26. What a fabulous outfit! I love the hat!

    ~Lindsey
    https://have-clothes-will-travel.com/

    ReplyDelete
  27. Srecan rodjendan draga i sve najbolje ti zelim <3
    Svidjaju mi se balni kao i cipelice!

    Moj poslednji video mozes pogledati ovde https://www.youtube.com/watch?v=LrRiR-XRQeU
    i moj blog https://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  28. Hi! Nice photos! You are very stylish.
    Thanks for visit my blog. Now I follow you. Would you like to follow me too?
    Have a nice day!

    ReplyDelete
  29. Odličan outfit,posebno mi se sviđa što si ga kombinovala s ovim preslatkim šeširom. Sve najbolje želim! :)

    https://bodyfashionblender.blogspot.ba/

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫