Riter


Rajter. Dečko koji vozi motor u crnoj kožnoj jakni i kome kosa leprša na povetarcu dok muzika bije do daske. Ta reč (zapravo prezime) me asocira na to, a ovo je outfit inspirisan time. Fale mi naočare i motor, naravno, ali šta je tu je. Počnimo sada.

Nosim crnu kožnu jaknu koja je izuzetno tanka pa pretpostavljam da je namenjena za toplije dane. Stigla je izgužvana, ima dva džepa i malo je neobična, ali sve u svemu je super osim jednog dela na rukavima koji su kao džemper. Videćete uskoro kako tačno izgleda. Osim toga i izgužvanosti nemam nijednu drugu zamerku. Ona je sa sajta Gamiss i možete je videti OVDE.


Što se tiče ogrlice, ona vam je već dobro poznata i mogu reći da je jedna od mojih najomiljenih. U pitanju je ogrlica sa zvezdicama sa Banggood sajta i u poslednje vreme uvek nju nosim. Prosto je obožavam. Majica na pruge mi se takođe dopada jer je dosta lagana i komforna, a pored toga dosta mi se dopada i boja. Zaista je sjajno urađena.


Farmerke. Ove farmerke su moje prve strukirane farmerke i mogu reći da su dosta komforne. Zakopčavaju se na dugmiće i napred ih ima pet dok ih sa strane ima tri. Ti detalji mi se mnogo dopadaju i to ih zaista čini unikatnim. Znate da nisam veliki ljubitelj farmerki ali ove su zaista sjajne. Naručene su u veličini S i pomalo su mi velike. One su sa Gamiss sajta i možete ih čekirati OVDE, mada trenutno su rasprodate. Kako se vama dopadaju? Da li biste naručili ovakve farmerke?

Necklace: Banggood/x | Jacket: Gamiss | T-Shirt: Bruno Banani | Bracelet: Sia Nakit Jeans: Gamiss | Boots: Lusso via Metro
_______

14 comments:

  1. Predivne farmerke! I bilo bi lepo kada bi cesce vlogovala na YouTube-u, pratim te tamo

    ReplyDelete
  2. Great outfit. You look really pretty!
    Xoxo
    http://softcutie.blogspot.com.uy/2018/01/popreal-cute-princess.html

    ReplyDelete
  3. Thanks amazing how knowing two slavic languages allows you to read completely new language! Understood almost everything! Love the outfit btw! Would you like mutual follow?

    Irena Nováková I SHOP IT WITH ME
    http://www.shop-it.cz

    ReplyDelete
  4. Lančić mi izgleda divno kao i jakna,on ti odlično stoji.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  5. Cool casual look.

    http://www.glitsxgrace.com/2018/01/21/managing-afro-hair-wash-day-routine-for-lazies/

    ReplyDelete
  6. Love your outfit! You are really beautiful!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
  7. Divna kombinacija, draga Jasmina! Farmerke mi ae mnoogo sviđaju! Svaka čast na izboru! ❤❤

    GIVEAWAY ON MY BLOG:
    leylland.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Sjajna kombinacija,a jakna me je odusevila❤Zapratila sam tvoj blog, nadam se da ces i ti moj 😳
    https://sweet16blackpoetry.blogspot.rs/?m=1

    ReplyDelete
  9. Love your style! Nice!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Predivan post draga! :D

    Follow za follow? https://beautycornerbyemina.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Lepo izgledaš i jakna je predivna! :)

    Two girls - One journey
    Zajedno sa drugaricom sam skoro napravila blog, a juče je izašao i prvi post. Jako bi nam značilo ako bi ga pročitala i rekla svoje mišljenje. Hvala unapred!

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫