A Goal Without A Plan Is Just A Wish | Moj Rokovnik


U današnjem postu ću vam pokazati jednu fenomenalnu stvar za koju se nadam da će mi pomoći da ostanem organizovana i fokusirana na stvari koje želim i treba da uradim do određenog vremena jer mislim da svoje obaveze ozbiljnije shvatamo kada ih imamo napisano, a ne kad ih samo izgovorimo. U svakom slučaju, godina je duga, a kaže se "pametan piše, a lud pamti" tako da sam ove godine odlučila biti pametna i zapisivati sve. U pitanju je planer iliti rokovnik sa instagram stranice moj_rokovnik na kome piše "a goal without a plan is just a wish", a kako izgleda iznutra imate u nastavku.


Ipak pre nego što krenem sa time kako izgleda iznutra prvo moram da vam pokažem svoju ličnu personalizaciju na kojoj piše moje ime. Zaista je super što može da se bira lična personalizacija, tako da ako poželite da imate planer sa svojim imenom slobodno svratite na instagram ili sajt gde to možete i dobiti. Uglavnom, kad sam otpakovala svoj rokovnik i videla ga bila sam preushićena (zaista neverovatan osećaj) i baš sam se obradovala, a radujem se i popunjavaju.


Krenimo sada u upoznavanje. Kada otvorite planer na prvoj stranici piše rokovnik za 2018. godinu, a odmah ispod toga imate da upišete svoje ime, prezime i adresu. U slučaju da ne želite personalizaciju ljudi mogu pomoću ovoga da vam ga vrate ukoliko ga izgubite. Na slici se ne vidi dobro, ali na toj stranici ima i šare. Pa na svakoj ima zapravo.


Kada okrenete stranicu naći ćete kalendar za 2018. i 2019. godinu. Tu jednostavno možete videti celu godinu i obeleževati nešto što vam je bitno, a što je sveobuhvatno i na jednom mestu. Ja još nisam smislila šta da obeležavam, ali nešto sigurno hoću. Oh, možda može mood tracker? Samo određeni dan obojite bojom u kakvom ste raspoloženju i voila. Mislim da je to sjajna ideja za one koji ne vode bullet journal, a žele da prate svoja raspoloženja.


Važni datumi su nešto što je zaista potrebno kako bi upisali i znali kada je nešto važno poput kolokvijuma, rođendana (zašto fejsbuk da vas obaveštava kada je nekome rođendan?), nekih zakazanih termina, obaveznog sastanka i šta god vi smatrali važnim. Ovo je jedan brzi pregled na sve važne događaje koji vas očekuju tokom godine kako bi uvek unapred bili spremni.


Ovo je moja najomiljenija stranica u celom rokovniku, a u pitanju su ciljevi, lista obaveza i beleške. Odlično mi je da odredim tri cilja koja pod obavezno moram da ispunim, dok listu obaveza obavljam onako usputno. Jedva čekam da ispunim ovu stranicu sa svojim ciljevima, a koji su vaši ciljevi za mesec januar?


Na ovim stranicama možete detaljno isplanirati svoj mesec za svaki dan posebno i biti sigurni kako ništa nećete zaboraviti. Sada možda nemate toliko obaveza da popunite baš svaki dan, ali možete pomalo da se okrenete i na stranu dnevnika pa da pišete ili još bolje da crtate nešto. Sa ukrašavanjem vaš rokovnik će izgledati predivno i veoma unikatno, a još ćete ispoljavati svoju kreativnost. Pored toga ovde imate i mesečni kalendar i još polja za beleške. Uuuh, ja znam kako ću ovo da popunim!


Na sledećim stranicama se nalazi dnevni planer gde možete isplanirati svaki dan posebno i zaista zaći u detalje organizacije. Na kraju rokovnika se nalaze listovi za beleške tako da možete zabeležiti dosta toga, a možete te listove iskoristiti i za nešto drugo što želite. Ovo što sam sad napisala vam neću pokazivati kako bi imali čime da se iznenadite kada nabavite svoj rokovnik. Pisajući ovaj post sam dobila toliko inspiracije za popunjavanje da idem sada sve što sam zamislila da sprovedem u delo. ♡

Kako vam se sviđa rokovnik? Da li ste organizovana osoba?
PS: Prijavite se za Winter Double Spells GIVEAWAY OVDE!
_______

16 comments:

  1. Odličan je, ja sam ga dobila prošle godine i probala kako funkcioniše! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  2. Mnogo mi se dopada ovaj rokovnik i zaista je odličan. Mislim da je ovo odlično za organizaciju, pogotovo kada su u pitanju mnoge obaveze sa kojima se svako susreće. Odličan post ❤️❤️❤️

    I follow you: Visit and follow ----> Marija's blog

    ReplyDelete
  3. Odličan rukovnik, draga Jasmina! Dobila sam jedan za Novu godinu i zaista je kotistan na neki nacin za organizaciju i planove. ❤

    GIVEAWAY ON MY BLOG:
    leylland.blogspot com

    ReplyDelete
  4. Kawaii! Super!
    http://fetish-tokyo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Coveve koliko je ovo preslatkoo 😊😊😊 Odmah idem na njihov instagram da pogledam rokovnike ❤odlican post ❤❤

    Volela bih da pogledas moj novi post----
    mellowcent.blogspot.rs

    ReplyDelete
  6. Super post.Pratim te,volela bih da mi uzvratis jer sam nova <3
    https://jelenaaak.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  7. Rokovnik je presladak,divno izgleda!Posebno ovo sa ličnom personalizacijom mi je top♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  8. Mnogo je lep rokovnik draga. Odusevljena sam kako je odradjen <3

    ReplyDelete
  9. lovely
    Follow for follow? please let me know in my blog
    xx
    https://stargazershia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Sam rokovnik je doista presladak, a i personalizacija je odlična i jako korisna stvar. Uvijek sebe tjeram da imam neki planer ili nešto slično, mada mislim da mi u ovim godinama još nije potreban, jer iskreno pored škole i nemam nekih obaveza,haha. Odličan post draga! :)

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  11. Odlicaan post! Slike su diivne :)
    Ako zelis da se medusobno zapratimo javi tako sto ces ostavit komentar :)
    I nadam se da ces kliknuti na par linkova u ovom postu -->http://beautyshapes3.blogspot.hr/2018/01/makeup-look-inspired-by-saamo-petraa.html

    ReplyDelete
  12. Rokovnik je presladak!.Ja takodje sebe teram da imam rokovnik, ali navika da pišem podsednik na telefonu je prevladala.

    ReplyDelete
  13. Odličan post, slike su predivne! :)

    Visit me at:
    Shoot for the stars

    ReplyDelete
  14. This looks amazing! The quote on the cover is so amazing and the truth :) Beautiful idea

    FRENCHSTYLE

    ReplyDelete

Hvala na odvojenom vremenu i vernom čitanju. Nadam se da vam se ovaj post dopao, a mi se čitamo u sledećem postu. 💫